mardi 27 janvier 2015

Onderdelen Focus 3 Bastuck Catback exhaust

Beste leden.



Omdat ik graag wat experimenteer met uitlaten en nu eentje ga steken met links en rechts een sierstuk komt mijn catback uitlaat systeem te koop van het merk Bastuck.

Het is aangekocht vorig jaar in februari via BRperformance in willebroek. Het gaat over het catback systeem zonder middendemper. En een enkel eindstuk de rechterkant van de wagen. De buizen diameter is 70mm.

Volgende artikelen zijn het:

FDFO/3-VB --> Verbindingstuk vooraan

VOS40/T-2P --> deel zonder middendemper.

FDFO/3-90i --> Einddemper met een enkel eindstuk van diameter 90.

SCH68 --> Een klem om de einddemper vast te zetten tegen het buizenwerk.



Heb vorig jaar voor dit systeem 850 euro betaald.

http://ift.tt/1zsaQDl



Filmpje van het geluid op mijn auto:

http://ift.tt/1z7y3aI



Mijn focus is een 1.6 ecoboost 150pk. Dus de benzine versie. Ik denk dat het ook op de 1.0 ecoboost past, aangezien de uitlaatllijn het zelfde loopt. Over de diesel versies van de focus 3 spreek ik mij niet uit. Kan passen, maar dat weet ik niet met zekerheid.



Ik had graag toch nog rond de 500 euro gewilt voor het volledige systeem. Goed bod word misschien ook overwogen.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire