mercredi 28 janvier 2015

Voorstelling Nick

Hallo,



ik ben Nick, ben 21 jaar en woon in Lommel, in Belgie.

Ben wel NL van oorsprong, dus wees gerust :badgrin:



Ondertussen ben ik toe aan mijn 3e Focus MK1, en wel de meest complete waarin ik ooit heb gereden, leder interieur, stoelverwarming, quickclear voorruitondooiing, chrome instaplijsten, m.a.w. een full option.

Heb deze goedkoop op de kop kunnen tikken (heel veel geluk mee gehad).

Ik zal de auto verder voorstellen in een apart topic, zal hier wel een linkje plaatsen dan.



Ik werk bij een Kia garage waar ik als detailer werk, dwz dat ik de nieuwe (en soms 2dehands) auto's klaar maak om opgehaald te worden door een klant.

Als hobby's heb ik natuurlijk cardetailing, en daarbij ook nog fitness en mijn lieftallige vriendin die me natuurlijk ook goed helpt bij het poetsen :D.



Ik hoop hier wat nieuwe vrienden/kennissen te maken die evenveel into cars zijn als ik, maar dat zal wel geen probleem zijn.. (Heb het forum al goed doorgelezen).

Bij vragen hoor ik het wel !



Groetennnnnnn.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire