dimanche 25 janvier 2015

Voorstelronde

aangezien ik volledig nieuw ben hier zal ik me even voorstellen.



Naam is Michael en ben eigenlijk nog steeds een enorme BMW fan. Maar aangezien die vrijwel onbetaalbaar zijn in verbruik en onderhoud, heb ik naar mijn verstand geluisterd en verleden week mijn eerste :ford::focus3: gekocht. Als ik de uitleg goed begrepen heb is het een Focus 2, fase1. (okt.2006) 1.6 Ti-VCT blok.



Ben er bijzonder tevreden mee, wat een fijne auto om mee te rijden, helaas een Futura uitvoering, dus mis een aantal opties die ik wel graag wil hebben.

Hij is donkergroen van kleur (Ben wel benieuwd naar de kleurcode, is er iemand die mij kan vertellen hoe ik hierachter kom?)



Op het lijstje om aan te passen staat voor nu:

- 17" Y-velgen aanschaffen

- De 6000CD radio vervangen voor een fatsoenlijk model die MP3 aan kan :nocheer:




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire