lundi 31 août 2015

Voorstellen

Hallo beste forum leden.
Na een afwezigheid van 3 jaren ben ik weer terug op dit forum. De reden van mijn afwezigheid was dat ik de afgelopen 3 jaren een gebruikte Ford Fiesta Autom. 1,4 met X-pack heb gehad. Prima auto met fantastisch optie pakket, maar vanwege mijn lengte en rug problemen sinds een week weer terug in een Ford Focus Ghia van 04-2009 km 75600.
Het is een hatchback 4 deurs zilvergrijs metallic met automaat benzine uitvoering.

Nickname FFBack
Voornaam Alex
Achternaam Kooijman

Door lichamelijke problemen niet meer in staat zelf nog veel aan de auto te sleutelen.
Hoop dat ik een beroep kan/mag doen op forumleden indien er wat gesleuteld of aangepast gaat worden.
Gelukkig zijn er diverse personen welke de nodige kennis en handigheid bezitten.

Tot zover

Als je iets wilt weten van / over de auto of mijzelf, vragen staat vrij

groetjes

Alex


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire