samedi 29 août 2015

Hoelang doorrijden focus st 2.5

Goedenavond,
Gisterenavond kwam ik na een rit vanaf duitsland na300 km thuis. Op de autobahn af en toe lekker doorgetrapt en nog geen enkel ander geluid gehoord dan die 5 cilinder. :rock: Maargoed, ik rij mn dorpje in en ik hoor vanaf de 40 tot de 70 km/u een zacht zoemend geluid. Is al geconstateerd dat het mijn wiellager is van linksvoor. Nu is mijn vraag is het nog verantwoord om er deze week nog mee Door te rijden. Maandag nog 70 km rijden en dan vrijdag weer terug. Omdat ik op een schip werk weet ik nog niet waarvandaan ik dan op vrijdag moet terugrijden naar huis. Maar laten we het houden op 200 km. Zaterdag kan dan een ander wiellager worden gemonteerd. Misschien heeft hier iemand eerdere ervaringen mee? Maatje van me is monteur en zegt dat ik er makkelijk nog wel 500 km mee kan rijden als het niet meer is.

Mvg, Gert-Jan


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire