vendredi 28 août 2015

Ook maar even voorstellen

Hallo,

Ben Jeroen , 31 jaar en woon samen met mijn vrouw (en kat :) )in Assen, hebben vorige week een Ford Focus MK3 Fase 1 1.6 TDCI Lease Titanium Wagon aangeschaft. Misschien dat sommige mensen mij ooit wel eens hebben gezien @ EFE, Ford Meeting Dokum etc , aangezien mijn vorige auto's ook van Ford waren. Momenteel rijd ik nog een Ford Mondeo MK3 1.8 RS, een prachtige auto waar ik ook veel aan veranderd heb, maar gezien zijn kilometer stand na 8 trouwe jaren voor mij (370k) werd het toch eens tijd voor wat anders, voor de Mondeo heb ik een Ford Focus MK1 Fase 2 1.8 TDCI Navigator Wagon gehad, hoop alleen dat deze Focus me beter gaat bevallen, want die 1.8 TDCI en verstuivers :angry: , zal binnen kort even wat foto's posten van de nieuwe aanwinst.


Mijn todo lijstje ;

* (OEM) Xenon inbouwen
* ST Spoiler
* Audio upgraden
* Vast veeeeeeel meer :mrgreen:

p.s. Hebben jullie nog leuke tips/tricks?


Nog een pic van de Mondeo

http://ift.tt/1NLb918





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire