lundi 24 août 2015

Jeffrey met de RS

Hallo allemaal!

Sinds kort ben ik lid van dit forum omdat mijn oog is gevallen op een groene Focus RS uit 2010. Heb enkele vragen gesteld om zo meer te weten te komen over de auto die ik toen op het oog had.

Afgelopen zondag is de auto in mijn bezit, en vanaf vandaag dus officieel ivm overschrijven.

Zal mezelf even kort voorstellen zodat jullie een klein beeld hebben van mij.

Mijn naam is Jeffrey, ben woonachtig in de mooie provincie Zeeland. Ben op dit moment 23 jaartjes jong en in het dagelijks leven ben ik Servicetechnicus werktuigbouw. Ik doe voornamelijk onderhoud en revisie werkzaamheden aan bruggen en sluizen in NL/BE.

Iedereen is altijd wel benieuwd naar het auto verleden van anderen dus zodoende krijgen jullie ook de mijne te zien.

Mijn eerste auto was een Seat ibiza 1.4 16V, leuk ding maar ik wilde al gauw meer pk's hebben.

Vrij kort daarna viel mijn oog op een zwarte Golf 5 (1.4TSI 170PK). Hier heb ik zo'n 2 jaar in gereden en ook redelijk veel dingen aan veranderd.





Na 2 jaar in de zwarte golf gereden te hebben was ik het vermogen beu, ik wilde nog meer paarden onder de kap hebben. Ik ging opzoek naar iets sneller en mijn oog viel weer op een Golf 5 GTI. Een Edition 30 welteverstaan, deze hebben standaard 230PK en komen wel redelijk van hun plek. De auto is snel nadat ik hem gekocht had getuned naar stage 3, dit is gedaan bij JD Engineering in Lochem.

322PK en 514Nm! Wat een kanon is dit zeg.


Jammer genoeg was ik de GTI al snel beu en moest ik iets anders zoeken wat naar mijn zin zou zijn. Heb gekeken naar een Golf 6 R20 of Audi S3 maar die zie ik ook bijna dagelijks rijden dus dat werd m niet. Uiteindelijk dankzij een maat gaan kijken bij de Focus RS, ik was gelijk verkocht!

Dus zodoende weten jullie wie ik ben en welke auto's ik gehad heb, of nog steeds heb:P


Ik denk dat jullie ondertussen ook wel benieuwd zijn naar de RS, praatje bij het plaatje is altijd wel leuk!







De vorige eigenaar heeft remklauwen groen gespoten en er een mooie RS sticker opgeplakt. Dit is niet standaard volgens mij.. Leuk detail vind ik.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben over mijzelf en de auto's. Mochten er vragen zijn dat hoor ik dat graag!:)


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire