mardi 25 août 2015

Focus 1 fase 2 Futura 1.6 16v Panther black

Omdat ik hier al een tijdje lid ben en toch nogal wat vragen stel wil ik hier ook even mijn :focus: plaatsen.

Inmiddels al aangepast/vervangen:
- Zijknippers
- Parrot MKi9200
- Brodit telefoonhouder
- Binnenverlichting met leeslampjes(Blauw led)
- Intervalschakelaar ruitenwisser
- Distributieriem
- Nieuwe voorbumper i.v.m. iemand die tegen mijn geparkeerde auto fietste

Nog te doen:
- Voetverlichting(is al deels geregeld, moet alleen nog een glaasje bijrijderskant en blauwe ledjes)
- Motorkap en dak zijn slecht qua lak, weet nog niet wat ik er mee wil
- Velgen plastidippen, weet nog niet welke kleur. Deze hebben namelijk de nodige stoeprandschade
- Hij zou wel iets lager mogen
- Verder zijn er zoveel dingen die ik wel graag zou aanpassen, maar kan er niet teveel geld in gaan stoppen, ik zie dus wel hoe het komt.

Hier wat foto's, tips/advies altijd welkom.









Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire