samedi 27 décembre 2014

Velgen/banden Set Fulda Kristall Montero 3 175/65/R14 - winterbanden

Te koop aangeboden:



Merk: Fulda

Type: Kristall Montero 3 (M+S)

Maat: 175/65/R14

Aantal: vier banden (een set)



Profiel dieptes:

Links voor: 5.7 mm

Rechts voor: 5.7 mm

Links achter: 5.8 mm

Rechts achter: 5.6 mm



Ik heb deze set banden incl. een set lichtmetalen wielen gekocht, aangezien ik zelf al winterbanden had zijn deze overbodig geworden.

Ik hoop dat ik hier op de FocusClub (en daarnaast ook op de FiestaClub) er iemand blij mee kan maken, daarom heb ik ook nog geen Marktplaats advertentie gemaakt om jullie de eerste kans te geven.



Foto's:









Test resultaat ANWB (betreft testresultaat 195/65/R15)





Bij interesse mag je een PB versturen, meldt ook even in dit topic dat je een PB hebt verstuurd.



FocusClub/FiestaClub prijs: €90,-

Op te halen in Brielle, Zuid-Holland




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire