samedi 27 décembre 2014

Alloow alloow

Hoi,



Bij deze zal ik me ook even voorstellen: Gerrit, 28 jaar, woonachtig in Beilen. De afgelopen 3 jaar heb ik een VW Polo gehad maar omdat ik meer kilometers ging maken wou ik overstappen naar een comfortabele diesel: Ford Focus 1.6 uit 2005, erg mooie wagen:



Helaas heb ik er slechts een maand plezier van gehad. Vorige week heb ik nl. voor het eerst in 10 jaar tijd een ongeluk gehad: Op de snelweg kreeg ik last van aquaplaning, belande in de middenberm en sloeg over de kop, resultaat: auto total loss. Eenzijdig ongeluk, geen letsel, kortom erg veel geluk gehad.



Ondertussen ben ik wel overtuigd van de Ford Focus dus dinsdag krijg ik de volgende :D Een 1.8 (type 2?) uit 2007. Ik ben nog even aan het prutsen met de foto's dus die volgen nog.



Groet!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire