lundi 29 décembre 2014

Focus 2 fase 1 Boordcomputer inregelen?

Geen idee of "boordcomputer" het juiste woord is, maar laat ik eerst omschrijven wat ik wil:



Een tijdje terug was mijn vrouw vergeten de auto op slot te doen, en hebben "ze" onze TomTom en een zonnebril gejat. Gelukkig zonder braakschade aangezien de deur gewoon open kon, maar toch vervelend.

Mijn buurman vertelde toen dat hij een zelfde Focus heeft gehad als wij hebben, en dat de Ford dealer d.m.v. een speciale computer, de instellingen van zijn auto aangepast had.

Bijvoorbeeld:

- Deuren automatisch op slot bij bepaalde rij snelheid

- Deuren automatisch op slot na bepaalde tijd van inactiviteit

- etc



Klopt dit, of is dit nog afhankelijk van het model Focus wat je hebt?

Voor details, zie mijn Focus topic (link in handtekening)




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire