dimanche 28 décembre 2014

2.5i 20V 225pk Boost probleem?

Hoi,



ik heb al een aantal dingen gelezen en doorgenomen maar ik kom er toch niet uit, aangezien ik ook geen zin heb om sensoren te vervangen die mogelijk gewoon goed zijn wil ik het aan jullie vragen.



Ik heb een focus st uit 2006, deze is standaard op een Ziptuning chip na.

Ik weet niet of het een probleem is maar ik zal even uitleggen:

Ik heb het idee dat de turbodruk niet doet wat die moet doen.



in zijn 1 2 3 4 heb ik maar een turbodruk tot 0.3 bar in zijn 5 en 6 is dit hoger 1.2 oid, maar pas zodra ik echt volgas ga. Ik heb filmpjes gezien waar de turbodruk gewoon in zijn 3 al redelijk over de helft gaat. Ook heb ik rond de 2500/300 toeren een lichte sis/gefluit. Nu lees ik hier en daar dat dit de recircvalve is, of de Boost controle solenoid.



Ik krijg deze week een ELM327 bluetooth module, zodat ik de auto kan uitlezen tijdens het rijden met mijn telefoon. Zijn er dingen die ik dan kan uitlezen en dan kan uitsluiten.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire