dimanche 28 décembre 2014

reparatie of nieuw.

Ik zit met een vraag.

Mijn focus 2-1 uit 2006 heeft schade, wat behoorlijk in de prijzen gaat lopen.

Als ik nu kijk naar de waarde van de auto nu, en waar dan nog de schade af moet, dan zou ik haast beter voor een andere kunnen gaan kijken.

Waar doe ik slim aan om toch nog wat euro's te kunnen besparen.

Of ik pak er 1 uit Nederland, of ik pak er 1 bij de buurlanden.

Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat, en of dit voor mij te doen is.

Nou wil ik naar een focus uit 2013/2014, maar het nieuwe model heeft ook een prachtige binnenzijde...................moeilijk.

Het word dus nieuw, of net de kop eraf.

Ik kom hier op het forum wel schitterend exemplaren tegen met wat extra pk's, en ook dat vind ik mooi, alleen de prijzen vind ik wat aan de hoge kant.

Het blijft een moeilijke afweging, want de focus die ik nu rijd, kan ik moeilijk afscheid van nemen.

Wie heeft er een mening of iets wat ik in mijn besluit kan meenemen.

Moet ik het dit jaar nog regelen of pas begin 2015?



gr henk




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire