dimanche 28 décembre 2014

slecht starten tdci 2002

waarschijnlijk topic nummer zoveel, heb de zoekfunctie al gebruikt maar dat schoot niet echt op.



Sinds ik mijn focus heb heeft hij een verschrikkelijke hekel aan koud weer.

Auto loopt verder prima, is alleen puur het starten.



Vorig jaar ( 40.000 km geleden ) nieuwe gloeibougies ingedaan.



Een maand of 4 geleden 4 nieuwe Delphi verstuivers gemonteerd ( + in laten leren ) auto starte toen met warm weer gewoon goed .



Maand geleden nieuwe accu gemonteerd ( deze werd minder, heb ik laten testen toen )



Nu las ik ergens iets over het inlaat traject schoon maken, wat word hier mee bedoeld ?

En is er een mogelijkheid om de startmotor door te meten ?



Nog andere suggesties ?



Wat me overigens opviel als ik een keer of 3 voorgloei hij aanzienlijk beter start. ( nog niet 100% maar wel veel beter )



Gaat om een focus tdci uit 2002 met bluefin software. auto heeft 277.000 km gelopen




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire