Als ik s'morgens de auto start, is deze uiteraard erg koud.
De motor draait dan stationair ongeveer 1100 toeren. Na enige tijd als de zaak wat warmer wordt draait ie 900 toeren.
Ik heb recent bougies en kabels vervangen, dus dat kan het niet zijn.
Ik heb ook ergens een topic geplaatst over een brom / resonantie door de auto, dit is het zelfde. hoewel de resonantie met rijden vrijwel geheel verdwenen is na vervanging van bougies en kabels. Wat ik nog moet doen is de olie en filters vervangen. Ik vraag mij echter af of dit de oorzaak kan zijn van 1100 toeren stationair met resonantie.
De motor draait dan stationair ongeveer 1100 toeren. Na enige tijd als de zaak wat warmer wordt draait ie 900 toeren.
Ik heb recent bougies en kabels vervangen, dus dat kan het niet zijn.
Ik heb ook ergens een topic geplaatst over een brom / resonantie door de auto, dit is het zelfde. hoewel de resonantie met rijden vrijwel geheel verdwenen is na vervanging van bougies en kabels. Wat ik nog moet doen is de olie en filters vervangen. Ik vraag mij echter af of dit de oorzaak kan zijn van 1100 toeren stationair met resonantie.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire