mercredi 26 novembre 2014

Focus 3 fase 1 TPMS standaard op laatste builds fase 1?

Van de week mijn oude winterwielen van de :focus2: op mijn nieuwe :focus3: (gebouwd 9 mei 2014) laten zetten, gaat er toch iets niet helemaal goed. Het lijkt erop dat ik niet DDS maar TPMS heb...

Om hier helemaal zeker van te zijn ben ik even in etis gaan speuren en daar staat het volgende:

Tyre Pressure Sensors - 433 MHZ

Tyre Inflation Monitor Lvl II


Kan iemand bevestigen dat ik aan de hand van bovenstaande TPMS heb? Dat zou immers betekenen dat ik ofwel nieuwe ventielen moet aanschaffen op mijn vijf jaar oude wielen, ofwel een nieuwe set bij Ford moet aanschaffen. Of kun je het systeem uitschakelen? Ik zit nu opgescheept met meldingen en knipperende lampjes!



Oh, en ik weet dat ik het aan de ventielen van mijn originele set zou moeten kunnen zien, maar ja, die ligt nu bij mijn bandenboer...




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire