mardi 25 novembre 2014

Distributie riem vervangen

Ik heb van de week mijn distributie riem laten vervangen van mijn ford focus 2 uit 2007 bij 160.000 km. De kosten zouden 340 euro zijn echter volgens de garage moesten ze de twee multiriemen doorsnijden anders konden ze de distributieriem niet vervangen. Dus moesten er ook twee nieuwe multiriemen op.

Is dat normaal bij een 1600 motor van ford ? Dat je andere riemen moet verwijderen en vernieuwen voor dat je de distributie riem kan vervangen.



Bij welke interval moeten die multiriemen normaal vervangen worden ? In principe had ik met mijn garage een prijs afgesproken van 340 euro. Moet ik dan opdraaien voor de meer kosten als er ook nog twee andere riemen weg gehaald moeten en vernieuwd ?



Wie weet hoe dit zit bij deze motor ?




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire