samedi 29 novembre 2014

Focus 2 fase 2 GPS antenne (travelpilot EX)

Mede focus rijders.



Ik heb in mijn :focus2: een travelpilot EX te spelen.

Nu heb ik mijn FoFo-tje even door de wasstraat getrokken. Voorzorgsmaatregelen getroffen. Spiegels dus ingeklapt, antenne op het dak geplakt met zo'n mooi zuignapje (de spriet kon er dus wel af, maar durfde het niet aan vanwege het meer dan handvast zitten). Dus gaan met die banaan.

Programma is bijna klaar en ik kijk door het raam, zo zie ik mijn antenne over de motorkap heen vliegen.

Die is dus stuk:(:(:(



Eerst maar eens op het net aan het sneupen geslagen. Niet echt iets kunnen vinden, dus maar met de Ford gebeld. Nieuw antenne voetje besteld (merk Wipac - type 30999) Deze dus..





Van het voetje is dus nog iets afgebroken wat lijkt op een dun stukje coax kabel welke uit een aansluiting onder het dak komt.





Nu zit dat grijze bakje vast met 2 kabels die langs het dak lopen en ik kan ze ook niet los krijgen volgens mij.



Weet iemand of dat stukje coax kabel uit dat grijze bakje los te krijgen is, en dus simpel vervangbaar is, of moet ik er weer mee naar de Ford en me een rib uit mijn lijf trekken om dit te laten fiksen??



Of gewoon het voetje monteren voor de GPS en een losse raamantenne aanschaffen voor de FM ontvangst?



Zal morgen nog wat foto's maken om het nog iets duidelijker te maken




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire