dimanche 23 novembre 2014

Verloopkabel 6000CD naar Travelpilot DX

In mijn Focus zat origineel (ooit) een 6000CD en daar zijn de originele Ford stekkers nog van gemonteerd. Er is later een aftermarket head-unit in gezet.



Nu heb ik een Travelpilot DX kunnen vinden via MP met een CD-wisselaar van een 6000CD erbij. De vorige eigenaar zei dat die uit een Focus van 2004 komen (ik vermoed een Focus 1 fase 2) en altijd op die manier hebben gewerkt.



Vervelende is alleen, de kabels zitten nog in de vorige auto. ;)



Ik ben dus op zoek naar een verloopkabel van de Ford 6000CD aansluiting (met stuurbediening/TCU module en CD-wisselaar) naar de mini-ISO van de Travelpilot DX. Zijn die ergens voorgemonteerd te koop?



Als ik zelf kabels moet maken is dat geen probleem, ik heb het complete aansluitschema en een losse stekker van de CD-wisselaar. Het enige wat ik dan nog zoek is een passende stekker van de stuurbediening.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire