samedi 22 novembre 2014

Mondeo Bassies Mondeo MK4 2.5T

Lees hier al een tijdje mee, nu toch echt tijd eens te vertellen over mijn Mondeo.



Ik rijd sinds december 2012 een zwarte Mondeo 2.5T titanium in een luxe uitvoering. Bijna alles zit erop.

Sinds kort zelfs bluetooth streaming audio, iets wat ik miste. Overigens lukte dat door de uitvoerige beschrijving en hulp van JW, het benodigde onderdeel heb ik via dit forum kunnen kopen.



Na m'n hele leven Renaults te hebben gereden (21 en Laguna, 6 cilinders en een 2.0 turbo) dus nu deze fijne 5 cilinder. De 2.0 turbo was een 4 cilinder en (hoewel deze erg fijn reed) ik kon toch het geluid van de zescilinders niet uit m'n kop krijgen. Deze 5 cilinder klinkt nog mooier!:cheer::dance::rock:



Hij is overigens gechipt. volgens de testbank had hij 210 pk, nu 240 pk.

De 5 cilinders die ik hier zie hebben over het algemeen meer pk's maar ik denk dat dat komt doordat de Focus ST echt een andere doelgroep heeft ;)













Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire