dimanche 30 novembre 2014

Tellers/meters doen vreemd.

Ik heb sinds drie maanden (weer) een andere Focus. Het gaat om n 1.6 benzine 8-2006 60.000km.

Ik reed gister met de auto, een blik op de tellers liet me schrikken, tank helemaal vol, motortemp helemaal max in t rood en toerenteller bij 100km/h op +/- 4100.

Als ik de motor uitzet blijft toerenteller staan op 1200 en valt niet naar nul. Benzinemeter en temp meter gaan wel naar nul.

Koelvloeistof en motorolie zijn in orde, dus motor is absoluut niet te warm geweest. Het leek echter een dag later weer in orde, maar ik vertrouw mn informatie niet meer van de meters, straks sta ik opeens zonder benzine, bij de dealer kon er geen foutmelding uitgelezen worden.Kent iemand deze storing.....




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire