Sinds enkele weken ben ik na jaren Galaxy gereden te hebben nu trots bezitter van een ST Wagon in panther black. Ik heb nu 2500 km op de teller staan, en ben dit weekeind wat verder weg geweest, heb ca. 500km gemaakt.
Wat me nu vanaf het begin af aan opvalt, is dat de ST heerlijk strak stuurt, maar zodra ik met 120km op de cruise control rijdt ( of wat sneller of langzamer, dat maakt niet zoveel uit) dan ineens op de rechte stukken blijf je de auto maar corrigeren. Ik heb eigenlijk gewoon moeite om hem in zijn baan te houden, net of er een halve centimeter speling in het stuur zit. Als ik dan een bocht maak is het weer strak sturen, maar na een paar minuten is het er dan weer. Het is behoorlijk storend, je kan niet relaxed zitten sturen, constant aan het corrigeren.
Is dit iets wat iemand misschien herkent? Is dit normaal of kan het zijn dat het in de besturing zit? Ik heb begrepen dat de auto een soort van electronische besturing heeft?
Ik hoor het graag,
Groetjes
Chris
Wat me nu vanaf het begin af aan opvalt, is dat de ST heerlijk strak stuurt, maar zodra ik met 120km op de cruise control rijdt ( of wat sneller of langzamer, dat maakt niet zoveel uit) dan ineens op de rechte stukken blijf je de auto maar corrigeren. Ik heb eigenlijk gewoon moeite om hem in zijn baan te houden, net of er een halve centimeter speling in het stuur zit. Als ik dan een bocht maak is het weer strak sturen, maar na een paar minuten is het er dan weer. Het is behoorlijk storend, je kan niet relaxed zitten sturen, constant aan het corrigeren.
Is dit iets wat iemand misschien herkent? Is dit normaal of kan het zijn dat het in de besturing zit? Ik heb begrepen dat de auto een soort van electronische besturing heeft?
Ik hoor het graag,
Groetjes
Chris
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire