jeudi 23 juillet 2015

Focus 2 fase 2 Achteruitrijcamera FOFO2.2 inbouwen

Beste mensen,

Als het goed is krijg ik vandaag of morgen mijn achteruit rij camera binnen. Deze vervangt een van de kentekenplaat lampjes (wil uiteraard niet boren in de auto).
Nou moet ik m uiteindelijk schakelen via mijn achteruitrijverlichting. Nou is mijn vraag... waar kan ik dat het best schakelen?

Mijn bedoeling was om de gehele kabel door de thule in het dak te halen, 'm vervolgens naar beneden te halen via de linkerkant (bestuurderskant). Dan helemaal naar voren leggen onder de dorpel door, om m achter het dashboard weer omhoog te laten komen naar de radio toe.

Echter ondertussen moet ik 'n dus nog ergens schakelen met de achteruitrijverlichting.

De Verlichting zit rechts dus wellicht dat het via die kant dan een stuk makkelijker zou gaan maar daarom post ik hier dus deze post.

Graag advies over waar ik de kabel dus kan schakelen met de achteruit.

Groet,
Roland


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire