jeudi 23 juillet 2015

Velgen/banden Nieuwe 18 inch ST velgen antraciet

Wie kan ik nog blij maken met een setje Focus ST velgen? :D
Ze zijn nog ongebruikt.
Ik vraag er 575 euro voor.
Liever ophalen (omgeving Almelo), want dan kunnen ze niet beschadigen.
Ik ben bereid een klein stukje (40/50 km) tegemoet te rijden.

Ik heb een kennis die er eventueel nieuwe banden onder kan zetten en kan balanceren, mocht er interesse zijn in een rijklaar set.

Ik zet ze dit weekend pas op marktplaats, dus jullie hebben de primeur haha!

Ps. Particuliere verkoop! Ik ben geen handelaar en ik heb alleen dit ene setje!

Edit: Ik krijg de foto niet aan de praat, maar hier een voorbeeldje van Google. Ze lijken in het echt wel iets donkerder / minder bronskleurig trouwens.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire