vendredi 24 juillet 2015

Sync 2 en MP3 Tracklist

Sinds een paar dagen mag ik genieten van een heerlijke MK3.2 met het 'nieuwe' Sync 2 systeem (lees: het systeem wat in Amerika al jaren als Myford Touch in de markt staat en inmiddels zelfs is vervangen door Sync 3).

Op zich is het best een prima systeem, maar op één of andere manier mis ik één optie. Als ik een album of artiest afspeel (via USB) dan kan ik met geen mogelijkheid een lijst in beeld krijgen met de huidige tracklist (iets wat in mijn vorige wagen (MK3.1) wel kon. Ik kan naar de vorige en volgende track, maar even snel naar een specifieke track in de lijst 'springen' is er niet bij. Dit lijkt me een vrij simpele en essentiële feature. Zie ik nu iets over het hoofd?

Het scherm wat ik zie is nagenoeg gelijk aan het volgende (voorbeeldje is van een CD, maar is bijna hetzelfde als USB player):


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire