dimanche 26 juillet 2015

Focus te koop Focus 1.6TDCI 3deurs 2008 €5450

Hallo allemaal,

Hierbij verkoop ik mijn fijne Ford Focus 1.6TDCI 3 deurs uit 2008. Hoewel het een hele fijne, praktische en zuinige auto is mis ik toch een wat sportiviteit. Ik ga dus op zoek naar een sportievere auto.

Het is een erg fijne en zuinige auto, de driedeursuitvoering oogt niet alleen sportief maar valt ook in een lagere wegenbelastingschaal dan de vijfdeurs. Daarnaast is de extra grote instap ook erg prettig.

Mijn gemiddelde verbruik is 1 op 22 ( 4,5L op 100) bij dagelijks filerijden en 60% van het woonwerkverkeer in de stad of binnendoor, dus een nog beter verbruik moet haalbaar zijn!

Opties:
  • Lichtmetalen velgen van de Focus Titanium uitvoering
  • Extra set velgen met zo goed als nieuwe winterbanden
  • Cruisecontrol
  • Parkeersensoren achter
  • Achterruitverwarming
  • Airco
  • Airbags
  • Boordcomputer
  • Centrale deurvergrendeling
  • Elektrische ramen
  • Elektrisch verstelbare buitenspiegels
  • ESP

APK tot April 2016!

500 kilometer terug heeft de auto nog een beurtje gehad waarbij de olie en oliefilter en roetfilter vervangen zijn.

De Focus ziet er zowel van binnen als buiten netjes uit. Niet-rokers auto. Boven het rechterachterwiel zit een parkeerschade, ook zichtbaar op de laatste foto.















Vraagprijs €5450,-.



Voor vragen of een testrit kunt u altijd even mailen of bellen 0630589797 . Overschrijven kan doordeweeks tot 20:00 uur

http://ift.tt/1vNaySg


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire