mercredi 18 mars 2015

Onderdelen Focus 1 Velgen met (winter)banden

Ik heb nog een set steelies met banden over*. Twee stalen velgen met redelijke banden en twee velgen met slechte exemplaren.



Mogen ook los worden verkocht en wat mij betreft mogen ze voor een prikkie weg.



Twee redelijke winterbanden (links en rechts), Jinyu YW51. Maat 195/60-15, met ongeer 5,5 mm profiel. DOT-codes zijn 2211 en 2311

Op stalen velgen van Ford, 6Jx15 ET52,5:























Daarnaast dus twee stuks Fulda Kristall Supremo (links en rechts). Ook maat 195/60-15 op dezelfde stalen velgen. 3mm profiel en DOT-codes 2703 en 2803. Zijn op zich nog bruikbaar, maar meer ook niet. Niet meer geschikt voor in de winter. Misschien handig voor iemand die nog twee stalen velgen zoekt?













Prijs? Geen idee. Wat de gek er voor geeft, denk ik :)



De set is op te halen in Nijmegen of Schijndel (liggen bij ouders in de schuur).







*: Heb niet goed opgelet toen ik ze tweedehands kocht en niet gezien dat die Fulda's niet meer geschikt waren. Ik wilde die twee vervangen door nieuwe banden, maar kwam afgelopen winter een set bijna nieuwe Alpin's op velg tegen. Daarom is deze set dus overbodig geworden.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire