vendredi 27 mars 2015

Overig Ford fiesta st MK6 te koop!

Deze liefhebber verkoopt ze auto vanwege aanschaf nieuwe ford fiesta st!

Altijd met plezier gereden in deze top auto en heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Onderhoud is altijd goed bijgehouden bij deze sportauto omdat de auto er altijd goed uit moet zien en presteren!

Bij de auto zijn een aantal aanpassingen gedaan.

Er zit een kompleet RVS uitlaat systeem op van Milltek.

Het CAI ( cold air intake) systeem van Mountune

De velgen waren verweerd dus die heb ik wit laten coaten ( zie foto)

Er zit een uitklapscherm radio in met aux, usb, achteruitrij camera, navigatie en bluetooth.

Eind vorige zomer heb ik 4 nieuwe banden onder de auto gezet dus die zijn nog prima in orde!

Dus ik hoop iemand blij te maken met de auto.

Ik hoor graag van jullie, ook als er vragen zijn!

Met vele groet



Dennis van der Meide



link naar marktplaats





http://ift.tt/1CV1y2Q




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire