jeudi 26 mars 2015

Focus 1 fase 1 2 vragen bobine/stuurbekrachtiging

hallo mannen,



m'n focus heeft weer wat onderhoud nodig, namelijk een frisse bobine, maar nu zit ik bij mr auto te kijken en ik zie een paar verschillende die er allemaal anders uit zien, voornamelijk de schroefbusjes zijn langer en korter maar maak t dat eigenlijk uit? kan ik met een bobine met lange schroefjes eentje met korte schroefjes vervangen?



en ik zit in m'n maag met de bougiekabels, ik heb een 2 liter blok voorin liggen, en die is anders als de 1.6, maar is dat onderling uitwisselbaar?



en als laatste, m'n stuurbekrachtiging lekt olie, ergens bij de pomp, maar heeft iemand een tekening of een duidelijke foto hoe dat in elkaar steekt, hoe de leidingen lopen? t zal een koppeling zijn die los is gerammeld oid vermoed ik, maar vanwege de radiateur kan ik t allemaal niet zo heel goed zien en t moet nu maar eens verholpen worden, als ik er achter kom hoe t zit!



timo




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire