jeudi 19 mars 2015

Focus 1 fase 2 Focus ST170 Weemanneke

Beste forumleden,



Een aantal dagen geleden heb ik een topicje aangemaakt in het voorsteltopic. Voor degene die het nog niet gezien hebben even wat info over mij. Ik ben Robbert, 23 jaar en woon in Heeze (een dorpje nabij Eindhoven). Hobby's zijn detailen van auto's, fotografie, reizen.



Nu is het dan toch echt tijd om een topic over mijn ST170 aan te maken. Vorige week zaterdag (14-03) ben ik bij Anton langs geweest om de 5-deurs ST170 op te halen. Er zullen niet veel dingen verandert gaan worden aan de ST.



Het enige dat verandert gaat worden:

- LED achterlichten

- Mongoose RVS cat-back uitlaat (deze is al onderweg en zal met een beetje geluk dit weekend al gemonteerd kunnen worden)

- Nieuwe ST170 badge op de achterklep (het rode van "ST" is wat vervaagd, dus mag vervangen worden)



Op dit moment begint de rechter xenon koplamp de geest te geven. Deze springt soms aan wanneer ik over een hobbelig weggetje of drempel heen rijd.



Verder heb ik natuurlijk niks op de ST170 aan te merken. Het is een prachtige auto om te zien en te rijden :cool::D



Afgelopen zondagavond heb ik nog wat foto's gemaakt. Was meteen een goede mogelijkheid om wat meer gewend te raken aan de vrij recent aangeschafte spiegelreflexcamera. Ik moet zeggen dat ik tevreden ben met het resultaat :mrgreen:. Wat vinden jullie? :)





















Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire