lundi 16 mars 2015

Focus 1 fase 1 ShiftGear's Focus mk1

Even een showtopic aangemaakt. De :focus: is inmiddels anderhalve week in mijn bezit en niets dan tevredenheid, op 1 puntje na:



Gisteren reed ik vanuit De Krim terug naar Dokkum en op de A28 trok ik even het gas een stukje open. Echter naarmate de motor dus aan het werk moest en de teller de 140 voorbij liep, liep daarmee ook de temperatuurmeter ineens een heel stuk op. Op het moment dat ik wat terugzakte in snelheid, zakte deze ook in een vloeiende beweging weer terug naar normale hoogte. Niet geleidelijk ofzo, heel apart.

Vind ook dat ie vrij snel "warmgedraaid" is, na een kleine kilometer stijgt ie al aardig snel naar de "juiste" temperatuur.



Verder, ondanks automaat verrassend zuinig. Vorige auto (Polo 6n2) liep tussen de 1 op 9.5 en 1 op 11 en ondanks even beetje uitproberen, showen etc. toch gemiddeld 1 op 13 tot nu toe. Heerlijk comfortabel, ook op hogere snelheid, drempels zijn peanuts, kortom: niets dan lof!



Last but not least een fotootje:





Heldere knipperlichtjes





De Focus met de Honda Civic van een kameraad van me



Ik zal hier op den duur meer posten omtrent mijn Focus :)




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire