lundi 16 mars 2015

Denso storing ?

Hallo heren

Zoals sommige weten heb ik sinds enige tijd een c-max (2007) hierin zit een Denso unit.

Afgelopen zaterdag een los navigatie systeem opgeladen in auto , enige tijd later wil ik de auto buiten zetten maar deze starte net niet meer dus aangeduwd en hij starte direct dus ik een stukje rijden om de accu op te laden , maar de Denso unit bleef maar knipperen tot op een gegeven moment deze niet meer knipperde maar de voorkeuze zenders liet zien 1,2,3,4,5,6 maar niet de ingestelde frequenties reageerden ook niet op aanraken ook geen geluid , navigatie deed het wel maar gaf ook geen geluid .

vandaag de accu +/- 10 sec afgekoppeld en daarna de auto gestart na enige tijd weer te knipperen begint de radio weer en krijg ik alles weer op het scherm te zien en ook weer geluid kan hem ook uit en aan zetten , zet ik de auto af en start ik weer begint het hele verhaal weer van voren af aan.

Heeft dit te maken met een slechte accu ?(te weinig accu spanning)

Of heeft iemand hier ervaring mee en evt een oplossing voor?

Ik hoor het graag

GREETZ




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire