jeudi 26 février 2015

Ford Focus C-Max foutcode

Goedenavond.



Ik heb een probleem met mijn auto. Steeds meer functies doen raar, zo uit het niets.

De foutcode is U1900. Mijn radio gaat niet meer vanzelf aan en uit met contact. Bij inschakelen staat er "1 hour" op het display. De elektrische raambediening werkt niet meer op auto. Dus alleen kleine stukjes. Af en toe geklapper van relais tijdens starten. 2x gebeurd.

Alles gepaard met de U1900. Een keer heb ik de U1900 weggekregen d.m.v. accu er een paar minuten af. Toen is het een maand weggeweest. Later is me dat niet nog een keer gelukt.

Ik wou eerst een andere auto kopen, maar gezien hij wel fijn rijdt en nog mooi is wil ik hem laten repareren. Oh ja en omdat mijn vrouw een "VW" wil hebben. En die barrels komen er bij mij niet in :snooty:




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire