samedi 28 février 2015

Ford focus 7-2005 snelheidssensor

Hallo,



Ben net nieuw hier dus zal me even voorstellen

Ik ben jeroen 27 jaar en mn hobby is sleutelen aan jetski,s.





Maar ik zit het het probleem dat mijn meters op het dashboard uitvallen



De toerenteller, temp.meter en kilometerteller.

lampje van motorstoring begint te branden.

En krijg in beeld motor systeem storing en beperkte acceleratie...

1x kreeg ik streepjes waar km op display staan..

(Sleutel om en weer aan waren meestal codes weer poosje weg.. Tot laatste dagen steeds vaker niet weg ging of pas later)





Is nu mijn snelheids sensor stuk of teller unit niet helemaal lekker?



Heb vandaag in ieder geval de tellerunit schoon gemaakt met alchol en wattenstaafje hele dag nog geen storing weer gehad maar ook weinig gereden...



Ook voor tijd uitgelezen boel meldingen dat hij geen communicatie kon krijgen en speedometer.. Nu alles gereset en nog niet weer uitgelezen..



Maar toch om het zekere te zijn ik opzoek naar de snelheids meter maar kan die nergens vinden op de bak.....

Kijk ik niet goed of zit deze in de abs sensor?

Zo ja, waar zit die sensor?



Ik hoop dat het beetje duidelijk is en iemand me kan helpen..



Alvast bedankt.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire