mercredi 25 février 2015

Focus 2 fase 1 Specifieke kabelset zonder modules?

Beste medeforummers/techneuten/focuskenners,



Voor mijn Focus 2.1 Hatchback uit 2007 heb ik vorige week bij trekhaakdiscounter een trekhaak met bijpassende wagenspecifieke

13 polige kabelset van Jaeger gekocht. Pakketje werd keurig geleverd en inmiddels zit de haak er al onder.



Uiteraard had ik voordat ik begon o.a. op dit forum wat informatie opgezocht en in veel topics lees ik over kabelsets met trekhaakmodules. Mijn kabelset heeft echter geen modules of een relais. Het enige dat ik heb is een kabel met meerdere aftakkingen en die aan beide kanten eindigt bij de achterlichten. Ik begrijp hieruit dus dat ik een kabelset heb zonder trekhaakmodules. Als ik op het doosje kijk staat er: Elektrosatz 13-polig nach ISO 11446. Focus Limousine 3/5-Türig ab 11/04 bis 01/08. Volgens deze beschrijving dus zeker geschikt voor mijn auto. Ook heb ik naar trekhaakdiscounter gemaild en mijn gevraagd of deze set wel geschikt is voor mijn auto, zij geven aan dat ze deze set al tientallen keren zonder problemen verkocht/gemonteerd hebben.



Tijdens het monteren heb ik het deel van de kabel tussen de stekkerdoos en waar hij de auto binnen komt al gemonteerd. Dit ging makkelijk omdat de bumper er toch af was. De rest ligt nog los achterin te wachten op een paar vrije uurtjes. Toch wil ik, voordat ik alles aansluit, graag zeker weten of dit kan.



Mijn vraag is dus: Kan ik deze set zonder modules probleemloos monteren of een Ford Focus 2.1 uit 2007?



Alvast bedankt voor jullie hulp/reacties.



Groeten Joost




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire