jeudi 1 septembre 2016

Mondeo MK5: achterruitenwisser eigen leven

Hi,

Vroeger er nooit op gelet dat er op hendel rechts ook een knopje zat om de snelheid in te stellen van de achterruitenwisser (snel - traag - uit).

Op me wagen (heb ik gisteren dan gemerkt) stond stand altijd op traag (dus middenstand) en nooit geen problemen gehad, ruitenwisser reageerde zoals bij de Focus II, zelf trekken aan hendel deed ruitenwisser paar keer weg en weer gaan, ruitenwisser ging als voorste ruitenwissers werkten en auto in achteruit staat.

Dus gisteren begon de ruitenwisser spontaan weg en weer te gaan als ik gewoon voorruit aan het rijden was, geen andere actie gedaan om de ruitenwisser te triggeren.

Dan knopje maar op 0-stand gezet.

Maar ik vroeg me af waar het probleem precies kan liggen en hoe systeem precies werkt?

Bedankt!


Mondeo MK5: achterruitenwisser eigen leven

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire