lundi 5 septembre 2016

Focus 2 fase 2 Bij indrukken gaspedaal foutmelding

Beste mensen,

Ik zal mij even voorstellen is wel zo netjes. Ik ben Marcel en ben in het bezit van een Ford Focus 1.6TDCI uit 2008. Na veel problemen te hebben gehad en hoop dingen vervangen (zoals: Roetfilter, Turbo, EGR) een tijdje fijn met de focus gereden. Nu heb ik echter weer een ander probleem en ik kom er niet meer uit, uitlezen bij de Ford komt ook niks uit en heeft mij nu intussen al meer dan €400 gekost.

Het volgende is nu aan de hand. als ik mijn gaspedaal in 1 keer vol indruk geeft de auto meteen een foutmelding op de tellerunit met een groot driehoek hij gaat dan niet helemaal in noodloop. Trap ik het gaspedaal heel rustig in gebeurd er eerst niks tot hij bij de 3000 toeren komt en heb dan het zelfde verhaal.

Bij de Ford dealer gaven ze aan dat dit het gaspedaal was ik heb deze dan ook vervangen a €180 euro alleen geen verandering:(

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet.


Focus 2 fase 2 Bij indrukken gaspedaal foutmelding

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire