jeudi 1 septembre 2016

Focus 3 fase 1 Een volgende Focus

Vandaag heb ik proef gereden in een :focus3: 1.6 tdci met 105 pk. Dit ter vervanging van mijn :focus2: 2.0 16v waar ik met veel plezier in heb gereden. Ik rij ongeveer 30.000 km per jaar, mijn :focus2: heeft ondertussen 184.000 op de teller en ik wil toch wat goedkopers gaan rijden, vandaar de overstap naar diesel.

Het gaat om de volgende :focus3::
http://ift.tt/2bWBKOG
Een erg mooie en complete auto.

Nu mijn enige twijfel... ik lees hier en daar negatieve verhalen over de 105pk sterke 1.6 tdci. Is het echt zo erg en zouden jullie er de auto om laten staan? Ik was op zoek naar een 115 pk versie maar dit is de mooiste auto voor de beste prijs die ik heb kunnen vinden (ik wil in ieder geval een Titanium of een First Edition).

De onderhoudshistorie geeft geen rare dingen dus het lijkt een prima auto, wat vinden jullie? (Morgenvroeg wil ik bellen met mijn besluit).


Focus 3 fase 1 Een volgende Focus

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire