vendredi 11 septembre 2015

Xenon

Ik ben opzoek naar een nieuwe set xenon aangezien mijn eigen nu na 6 jaar een beetje af begint te sterven.
1 kant brand nog maar voor 50% en de andere kant is een compleet andere kleur geworden.

Wie weet of heeft nog een goeie set te liggen.
Liefst weer 8000k maar 6000k mag ook. Het wattage maakt me niet zoveel uit.
Moeten wel H7 pitten zijn.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire