All improvement
vendredi 11 septembre 2015
Gasklep sensor
Hoi, heb nu een ford focus uit 2008 benzine 1.6 station titanium.Kreeg foutmelding p2135 gasklep sensor. Nu ben ik online opzoek naar een sensor maar deze gaan allemaal tot 2004 modellen. Kijk ik ergens over heen of moet ik naar de dealer?.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire
Article plus récent
Article plus ancien
Accueil
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire