vendredi 11 septembre 2015

1.6 TI-VCT 125 pk Chiptunen ford 1.6 ti vct 125 pk uit 2011

Hallo iedereen,
Ik heb een vraag omtrend het tunen van een ford focus uit 2011.
Is dit de moeite waard? En moet ik wonderen verwachten? Hij zal als het goed is van de 125 pk naar 137 pk gaan volgens mij wel te merken?

Zal mooi zijn als iemand hier ook ervaringen mee heeft en me op weg kan helpen ;)

Groetjen Maikel


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire