Hallo iedereen,
Ik heb een vraag omtrend het tunen van een ford focus uit 2011.
Is dit de moeite waard? En moet ik wonderen verwachten? Hij zal als het goed is van de 125 pk naar 137 pk gaan volgens mij wel te merken?
Zal mooi zijn als iemand hier ook ervaringen mee heeft en me op weg kan helpen ;)
Groetjen Maikel
Ik heb een vraag omtrend het tunen van een ford focus uit 2011.
Is dit de moeite waard? En moet ik wonderen verwachten? Hij zal als het goed is van de 125 pk naar 137 pk gaan volgens mij wel te merken?
Zal mooi zijn als iemand hier ook ervaringen mee heeft en me op weg kan helpen ;)
Groetjen Maikel
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire