we hebben weer een gek idee
aangezien ik een engels achteruit rijlicht heb..
wilde ik het laten diene als mistlamp(is tevens alzo)
maar ook als achteruit rij licht.
mijn idee was omdat er weinig ruimte is.
van de orginele draad door te solderen 2 draden met zekering ertussen.
naar de andere lampunit.
en de draden op de lamp zelf weer te soldoren.
alleen heb ik nu het gevoel alsof ik meer gevaar aan het maken ben dan iets serieus goed..
wie kan mij helpen hiermee ?
alles is welkom
aangezien ik een engels achteruit rijlicht heb..
wilde ik het laten diene als mistlamp(is tevens alzo)
maar ook als achteruit rij licht.
mijn idee was omdat er weinig ruimte is.
van de orginele draad door te solderen 2 draden met zekering ertussen.
naar de andere lampunit.
en de draden op de lamp zelf weer te soldoren.
alleen heb ik nu het gevoel alsof ik meer gevaar aan het maken ben dan iets serieus goed..
wie kan mij helpen hiermee ?
alles is welkom
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire